Bank norwegian asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu – Bank Norwegian
Asiakaspalvelu
Soita 07532 66 200 (pvm/mpm). Ulkomailta +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta), korttisi sulkemiseksi. Palvelu on avoinna ympäri vuorokauden, 365 päivää …
Asiakaspalvelu
Kuinka voin ottaa yhteyttä? – Bank Norwegian
Kuinka voin ottaa yhteyttä?
Jos haluat ottaa yhteyttä puhelimitse, voit soittaa meille. Puhelinnumeromme on …
Voit ottaa yhteyttä milloin tahansa yhteydenottolomakkeemme kautta. Painamalla tästä pääset suoraan yhteydenottolomakkeeseen.Jos haluat ottaa yhteyttä sähköpostitse, sähköpostiosoitteemme on: asiakaspalvelu@banknorwegian.fi.Jos haluat ottaa yhteyttä puhelimitse, voit soittaa meille. Puhelinnumeromme on 07532 66 200 (pvm/mpm). Ulkomailta soitettaessa +358 7532 66 200 (ulkomaan puhelun hinta). Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 – 17:00.Postia voit lähettää meille osoitteeseen:Bank Norwegian, en filial av Nordax Bank AB (publ)Postboks 110 1325 Lysaker, Norway.Voit kysyä myös kysymyksiä chatissamme, joka löytyy
Ota yhteyttä – Bank Norwegian
Ota yhteyttä
Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 – 17:00.
Puhelinpalvelumme on auki arkipäivisin klo 11:00 – 17:00. Meidän puhelinnumero on 07532 66 200 (Ulkomailta: +358 7532 66 200). Jos korttisi tai PIN-koodisi on hävinnyt sinun tulee välittömästi soittaa numeroon 07532 66 200, (ulkomailta +358 7532 66 200), korttisi sulkemiseksi.
Sisäänkirjautuminen Omille sivuille – Bank Norwegian
Sisäänkirjautuminen Omille sivuille
Tarvitset pankkitunnukset kirjautuaksesi sisään Omille sivuille.
Tarvitset pankkitunnukset kirjautuaksesi sisään Omille sivuille. Valitse kohta ”Kirjaudu sisään” sivun oikeasta yläkulmasta.
Usein kysytyt kysymykset – Bank Norwegian
Usein kysytyt kysymykset
Luottokortti. Luottokortti ja kortin käyttö.
Tutustu täällä usein kysyttyihin kysymyksiimme.
Lainaa ja luottokortti Bank Norwegianilta
Asiakaspalvelu · Tietoa meistä · Svenska · Kirjaudu sisään · Laina. Kulutusluotto Bank Norwegianilta silloin, kun tarvitset sitä. Lue lisää kulutusluotosta.
Bank Norwegian
Voinko pidentää lainani takaisinmaksusuunnitelmaa?
Niin kauan kuin olet maksanut laskusi ajallaan, voit muuttaa …
Niin kauan kuin olet maksanut laskusi ajallaan, voit muuttaa takaisinmaksusuunnitelmaasi.Voit lähettää sähköpostitse toiveesi uudelle takaisinmaksuajalle tai uudelle kuukausierälle osoitteeseen asiakaspalvelu@banknorwegian.fi. Huomioithan, että pisin mahdollinen takaisinmaksuaika on 15 vuotta.Voit myös Omilla sivuilla tehdä hakemuksen takaisinmaksusuunnitelman pidentämisestä kohdasta
Kuinka lopetan säästötilini? – Bank Norwegian
Kuinka lopetan säästötilini?
Säästötiliin ei liity kustannuksia tai määräaikaisuuksia, …
Säästötiliin ei liity kustannuksia tai määräaikaisuuksia, joten voit irtisanoa sen halutessasi maksutta. Mikäli haluat lopettaa säästötilisi, voit joko lähettää meille sähköpostia tietokantaamme rekisteröidystä sähköpostiosoitteestasi osoitteeseen asiakaspalvelu@banknorwegian.fi tai lähettää meille viestin Omilta sivuilta tai mobiilisovelluksesta. Viestissäsi sinun on ilmoitettava, että haluat lopettaa tilisi ja tilinumero, johon haluat korot siirrettävän. Siirräthän sijoittamasi summan säästötililtäsi itse ennen tilin lopettamista ja kertyneen koron maksua.
En pysty kirjautumaan sisään Omille sivuille. Mitä teen?
Mikäli sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa, huomioi virheilmoitus ja …
Mikäli sinulla on ongelmia sisäänkirjautumisessa, huomioi virheilmoitus ja ilmoita meille ongelmasta: asiakaspalvelu@banknorwegian.fi
Luottokortti – Bank Norwegian
Arkaluontoisten tietojen mahdollisen väärinkäytön vähentämiseksi pyydämme, että …
Keywords: bank norwegian asiakaspalvelu, norwegian bank asiakaspalvelu, bank norwegian asiakaspalvelu suomeksi